Projektowanie Stron
Internetowych Częstochowa
Chcesz zobaczyć jak może wyglądać Twoja przyszła strona internetowa?
Skontaktuj się z nami a my przedstawimy Ci wstępny projekt bez opłat i zobowiązań.
Również przerobimy i zoptymalizujemy Twoją obecną stronę www tak aby spełniała najnowsze wymogi Google i prawidłowo wyświetlała się na różnych urządzeniach.
Czym Się Zajmujemy
Nasza oferta skierowana jest do firm, które potrzebują zindywidualizowanych usług w zakresie marketingu internetowego. Nasz pełen pakiet oferuje rozwiązanie od A do Z, który obejmuje stworzenie strony internetowej oraz hosting, opiekę informatyczną nad stroną oraz usługę pozycjonowania.
Tworzenie Stron WWW
Optymalizacja Stron
Pozycjonowanie Stron
Nasze Rezultaty Mówią Same Za Siebie
Dołącz do grona naszych klientów, którzy dominują nad konkurencją w wynikach wyszukiwania.
Wykonanych Stron
Zadowolonych Klientów
Słów Kluczowych
Filiżanek Kawy
Co Nas Wyróżnia
Nie Porzucamy Stron Naszych Klientów
Na bieżąco aktualizujemy i opiekujemy się wszystkimi stronami naszych klientów.
Nie Stosujemy Nielegalnych Metod Pozycjonowania
Pozycjonowanie i optymalizację stron przeprowadzamy ręcznie używając prywatnego zaplecza i innych autorskich rozwiązań.
Darmowy Hosting
Przy zamówieniu w pakiecie nie pobieramy opłat za hosting.
Niezobowiązaująca Konsultacja
Chętnie doradzimy i bezpłatnie przeanalizujemy twoją stronę w formie multimedialnej prezentacji.
SEO Wykonujemy Manualnie
Nie stosujemy zautomatyzowanych metod zamieszczania linków, gdyż szanujemy swoich klientów i cenimy jakość wykonanej pracy.
Szybka Realizacja i Konkurencyjne Ceny
Jesteśmy w stanie wykonać zlecenie w ciągu 24h zachowując przy tym konkurencyjną cenę.
Nasze Ostatnie Realizacje
Zobacz więcej realizacji w zakładce portfolio.
Na licznych blogach SEO znajdziesz wiele informacji na temat technik pozycjonowania, sposobów na optymalizację strony i pozyskanie linków. Każdy próbuje cię nauczyć co powinieneś robić, by twoja strona pokazywała się na jak najwyższych miejscach w wynikach wyszukiwania. Niestety rzadko zdarzają się artykuły wytykające błędy, informujące o tym, czego nie robić na stronach zaprojektowanych w Częstochowie, aby nie podpaść algorytmom wyszukiwarki Google. Dzisiaj chcielibyśmy nauczyć cię tego, czego należy unikać optymalizując stronę.
Oto lista rzeczy, których nie powinieneś robić:
1. Tworzenie tytułu strony, który nie ma żadnego związku z jej treścią.
2. Niejasne lub domyślne tytuły stron, takie jak „Strona 1”, „Strona 2” etc.
3. Używanie jednego tytułu strony do wszystkich podstron lub dużej grupy podstron.
4. Używanie bardzo długich tytułów, które nie są pomocne użytkownikom, nie mieści się w wynikach wyszukiwania (Obecnie mieszczą się tam tytuły na około 55 znaków).
5. Upychanie niepotrzebnych słów kluczowych w tytule strony.
6. Tworzenie opisu strony, który nie ma związku z treścią strony/artykułu.
7. Stosowanie niewiele mówiących, krótkich opisów. Takich jak „Strona o grze XYZ”, „Strona produktu ABC” (Obecnie w opisie mieści się około 155 znaków).
8. Wypełnianie opisu strony słowami kluczowymi.
9. Kopiowanie dużego fragmentu treści ze strony i wklejanie jej do opisu- np. „pozycjonowanie stron Konin”.
10. Używanie tego samego opisu strony na wszystkich podstrona danej strony.
11. Używanie długich adresów URL z niepotrzebnymi parametrami i identyfikatorami sesji.
12. Niejasne lub domyślne adresy podstron, takie jak: podstrona1.html, podstrona2.html itd.
13. Nadmierne wykorzystanie słów kluczowych w jednej linii adresu, np. pizza-krakow-pizza-wiejska-pizza-na-telefon.html.
14. Głębokie zagnieżdżenie katalogów i podkatalogów, takie jak katalog/podkatalog/kat/kat/strona.html.
15. Używanie nazw katalogów nie związanych z plikami, które się w nich znajdują.
16. Powielanie treści na subdomenach, np. pl.domena.pl, en.domena.pl (nieprzetłumaczona podstrona) i domena.pl.
17. Strona dostępna pod adresem „z www” oraz „bez www”.
18. Nawigacja oparta całkowicie na obrazach lub animacji flash.
19. Nieaktualna mapa strony, np. mapa strony z niedziałającymi linkami.
20. Pozwalanie na indeksowanie się stron z błędem 404.
21. Tekst użyty na stronie pełen błędów i niegramatycznych wyrażeń, jak „mechanik Częstochowa” zamiast „mechanik z Częstochowy”.
22. Umieszczanie tekstu strony, podstrony lub oferty w obrazie. Wyszukiwarka nie może go wtedy doczytać.
23. Używanie na stronie długiego tekstu bez tytułu, podtytułów, akapitów, obrazów – słowem, bez jakiegokolwiek formatowania.
24. Używanie treści skopiowanych z innych stron internetowych.
Przestań Tracić Klientów Na Rzecz Konkurencji Już Dziś
Skontaktuj Się w Celu Bezpłatnej Konsultacji